Jag är för trött för att sova

Hm.. Jag är trött men jag orkar inte gå och lägga mig. Jag är lixom alldeles för trött för att resa på mig och flytta mig till sängen. Jag har trotts allt varit uppe sen klockan fem imorse, inte så konstigt att jag är så trött.. Imorgon ska jag sova läänge! Hehe :D
Vad tror ni det blir för väder imorgon förresten?  Kommer det bli sol? Kan man sola imorgon? Jag antar inte det. Jag får ta och kolla upp det imorgon när jag vaknar, jag är för trött för att göra det nu (läs: för LAT för att göra det nu).
Om det inte är soligt och varmt så vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag kanske ska greja lite i mitt rum. Ta bort gamla planscher och så och sätta upp min Robert Pattinson plansh, och sätta upp de där tavlorna jag köpte i Ullared och såna saker. Men jag får se om jag orkar, hehe.
Nu ligger min katt och väntar på mig i sängen, han är hur jävla trött som helst men kan inte somna förnst alla gått och lagt sig, så jag antar att jag måste lägga mig ner och sova nu, annars kommer han bli alldeles för jobbigt imorgon, haha.
Bäst att gå och tvätta bort sminket, ta ut linserna, borsta tänderna och bla bla bla. Sen ska jag sova. Vi hörs imorgon! Puss

Helst skulle jag lägga mig såhär i gräset och sova, men solen stekandes i ansiktet.



Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Vad bra :D



vad gör du idag? :)

2010-07-24 @ 10:43:06
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
MOOOLLYS

Hihi gomorron :D allt bra med dig?

2010-07-24 @ 11:11:02
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
LadyUmbrella

Vilken mysig blogg du har!! :)

Allt bra med dig annars då? =)

2010-07-24 @ 14:24:22
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Zandra

Vilken härlig bild! :D

2010-07-24 @ 15:09:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0