GODNATT

Hej! Jag har mått lite dåligt nu på kvällen, mått illa och haft fruktansvärt ont i magen, men det har blivit lite bättre nu så ska försöka sova. Vore skönt att komma i sängs i tid för en gångs skull.
Jag tror att jag ätit alldeles för mycket sötsaker och druckit två muggar för mycket med kaffe idag, det är nog därför jag är så ont i magen och mått lite illa. Förhoppningsvis är jag inte sjuk eller nått, utan som de flesta kanske vet så är jag känslig mot sötsaker och mjölkprodukter, och det har jag nämnt tidigare.
Aja, hoppas jag kan sova nu i alla fall, så att jag inte måste gå upp för att jag har så ont i magen. Men det ska väl gå bra. Vi hörs imorgon, Puss!

tjoohoo jag hinner publicera det här inlägget innan idag blir igår, om ni fattar vad jag menar? :) hehe, Godnatt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0