Fan vilken jobbig morgon

Godmorgon! Jag har precis vaknat och sitter och funderar över om jag ska äta någon frukost.. men sen kom jag på att jag måste äta frukost om jag ska dricka cola och sånt sen, min lilla mage måste ha lite mat i magen. Hm.. jag får väl ta en macka då.
Förövrigt så är jag inte direkt på värlens bästa humör, med tanke på att vid typ klockan sex imorse så började min syster snarka högt som världens högsta höghus! Hon slutade inte, hur mycket jag än knuffade på henne och nöp henne i näsan. Tillslut kom mamma in och fick tyst på henne. Då hade jag jätte svårt att somna om, men typ vid sju så lyckades jag somna. Vid typ klockan åtta så börjar mina idioter till grannar att borra. När dom äntligen blir tysta i ett par minuter så ringer min väckarklocka. Fan vilken jobbig morgon jag har haft det, låt mig sova ifred lixom.
Aja, bäst att gå till köket och försöka trycka i sig en macka. Sen ska jag sminka mig lite snabbt. Håret skiter jag i, det blir en bulle uppe på huvet, jag orkar inte anstränga mig mer.
Hur kommer jag orka denna dag? Jodå, det ska bli kul, en hel dag med sång och musik, varför skulle jag inte orka? Det kommer bli skitkul.
Bloggar mer när jag får tid. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0