FAN VAD LÖKIGT

Hej! Dagen började med att jag gick hem till Sofie, där Moa också var. Efter ett tag kom ävne Agnes. Vi skrev lite låter och grejer, tränade och sånt. Gick och köpte cola och godis, sen till studion och träffa Gabriel.
Som vanligt så var det extemt varmt och jävligt lökigt där inne, så vi tappa koncentrationen och spåra ur lite på slutet. Vi hann bara med en låt, eller den är inte fullt klar än.
Gick därifrån vid kvart över sex, gick ner till stan och köpte mig ett par ljusrosa gummistövlar. Sedan knallade jag hemmåt för lite mat. Det var jävligt gott kan jag lova!
Nu ska jag äta isglass, sen får vi se vad som händer. Tänkte lägga mig rätt tidigt idag, för imorgon ska jag till landet med mamma och pappa. Fan vad jobbigt, men aja.
Vi hörs, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0