En-helt-vanlig-måndag

Hej på er! Mamma och pappa tvingade upp mig ur sängen lite efter klockan ett. Då gick jag upp och åt den godaste frukosten på bra länge asså! Gissa vad som stod på bordet? Jo, pannkokor, glass och färska jordgubbar. MUMS!
Nu har jag precis ätit upp, och tänkte passa på att blogga lite innan jag sätter igång med städningen. Det ser ut som ett bombnedslag här som vanligt, men jag tänkte att för en gångs skull så ska det väl vara i alla fall lite finare när min syster kommer hem från jobbet, och inte värre än vad det gjorde när hon gick. hehe

Jag hade egentligen velat träffa Sofia idag, för hon kom ju hem från Italien igårkväll, så hade varit kul att träffa henne, men nej, det får bli någon annan dag. Mamma och pappa tjatar så dant på städningen, så man får vål för en gångs skull göra som dom säger, tihi, busig flicka ;)


Kommentarer
sofia

saknar dej massor! vi får ses på.. kan du på onsda? <3

2010-07-19 @ 23:46:10
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0