En dag på landet

Hej! Jag har som sagt inte haft tid med att blogga idag, eller jo, tid har jag väl haft, men jag har varken internet eller motagning på mobil/mobilt bredband på landet, så kunde tyvärr inte blogga.
Men idag har jag klippt gräset, skurat köksluckor, plockat rent i skåpen, och jagat insekter. Och hela tiden har jag haft på mig mina nya rosa gummistövlar.
Min pappa sa det, att jag är nog den snyggast skoggsmulle han någonsin sett, jag vår rosa från topp till tå ;) hehe!
Imorgon åker vi till landet igen, får se vad som finns att göra. För er som undrar så har vi precis köpt ett litet torp med en rätt stor trädgård, och ingenting är iordning gjort, pga att gubben som bodde där precis blivit änkling, och hade ingen lust att vara där, inte heller att städa, då han tappat livslusten, och ingen har varit där på ungefär två år, så det är därför vi håller på att städa och dona. Men det lär nog bli riktigt fint när vi fått iordning allting. Det kommer väl ta ett par år för att få det som vi tänkt oss, men fint kommer det nog bli :)

Nu ska jag duscha, kolla facebook, bilddagboken och sånt där, sen läggdags! Imorgon ska mina föräldrar tvinga dit mig ännu tidigare, fuck this. Aja, är väl bara att stå ut då. Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0