deppig och arg på allt

Fan vad ajg är deppig idag. Vad har hänt? Jag har ingen aning.
Jag ska lägga in lite mer låtar på mobilen, skära upp lite äpplebitar, ta en påse godis, sen ska jag sätta mig i badet och bara tycka synd om mig själv. Det var länge sen jag mådde såhär. Och jag blir arg på allt och alla, vad dom än gör. Jag fick nyss färsta dampanfallet på min bror, bara för att han stod och pratade om mig att jag inte gör nånting på sommarlovet. JAG VET, men vad fan gör han själv då lixom? Han har nog bara ångest för att han aldrig mer kommer att ha sommarlov. SUCKER!

Nej, nu spårar et här ur, och jag blir ännu mer arg, ledsen och deppig. Dags att börja fylla badkaret med vatten. Jag ska sitta där ett bra jävla tag. Vi hörs när jag har kommit upp ur mitt ide.


Kommentarer
Nathalie

Skulle bli glad om du röstade på mig!:D

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)

2010-07-25 @ 15:56:26
URL: http://liborius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0