11:16

Godmorgon smeeties. Min mamma och min syster gick ut och gick utan mig, hur snällt är det? Inte ett dugg snällt, men jag valde väl själv att ta sovmorgon istället för en morgonpromenad.
Jag har i alla fall precis ätit lite frukost oså. Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag. Jag har lust att gå på Eclipse (missade ju premiären pga att jag var i Finland), så jag ska försöka få med Linnea, för jag tror inte hon sett den. Och jag saknar henne så mycket så jag ska tjata på henne att hon ska stå ut med mig hela dagen, för jag vill hitta på något skoj, det var så länge sen

Aja, får väl sola lite med mamma och syster tills hon svarar. Vi hörs senare, puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0