Onsdag 13/1

Varför jag inte har uppdaterat någonting idag är för att jag inte har gjort någonting. När skolan var slut så åkte jag hem, satt en liten stund vid datorn, sen tyckte min syster att vi skulle städa. Jag hjälpte till lite med alla miljoner skivor, och sen somna jag, och min syter fick städa nästan allt, hehe visst är jag snäll?! :D

Imorgon är det torsdag, och då slutar jag rätt tidigt, och sen är det fredag, och när fredagen är slut så är det helg, och jag har helg fyra dagar, för att jag har studiedagar måndag tisdag, hääärligt eller vad? (y)

Men nu har jag i alla fall precis duschat, och jag är jäkligt trött måste jag ersänna... jag kanske ska sova, redan. haha!
Men vi hörs i alla fall inte förnst imorgon, så puuuuuuss! ;**



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0