Let's Dance

Min blogg var väldigt creepy i ungefär en timme, då jag skulle ta tummen ur röven och fixa till bloggen, men istället förstörde jag allt. Jag ska försöka fixa till det imorgon. Dock kunde jag som tur var fixa till headern (som jag satt dit precis innan jag förstördde allt) igen.
Hur som helst så har jag och min syster tittat på Let's Dance, och idag har jag faktiskt röstat, jag brukar inte göra det, men eftersom pengarna idag går till Haiti så tvekade jag inte. Rösta ni också, så skänker ni med pengar till jordbävningen i Haiti. Själv röstade jag på Mattias, inte för att jag tyckte dom dansade bäst, eller för att han utväcklats mest, nej, för att han är så jäkla snygg! haha, rösta ni med! 099-414-xx , beroende på vilket par ni vill rösta på. Det är 11 par, och Mattias är det 11:e. haha.
Rösta på! ;)



Kommentarer
TUBA

hej där! Allt bra?? :D



Vad gillar du att läsa om? Outfits, skvaller m.m.?



svara gärna tillbaks! :D

2010-01-22 @ 22:45:02
URL: http://tubas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0