Kan man ha söndagsångest på en tisdag?

Ja, tydligen. Seriöst, det har varit så jäkla skönt att ha studiedagar måndag och tisdag nu, men verkligheten börjar redan imorgon igen, tyvärr.
Jag hade det i alla fall riktigt trevligt hos morfar. Och när vi kom hem tittade vi på Wallander - Dödsängeln. Och den var bra! :) Nu vill min syster att jag ska lägga mig, för hon börjar bli gammal och är helt medvetslös klocakn tio på kvällen. Ibland kan hon till och med gå upp klockan 6 på morgonen och vara jätte pigg. Nu ligger hon och gnäller att hon har ont i kroppen, herre gud. Hon börjar verkligen bli gammal! xd haha, nejdå.
Men nu ska jag sova. Vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0