Ingen södagsångest här inte!

Det blev aldrig affären. Jag satt kvar vid datorn, sen var maten klar, så då åt jag. Sen fastnade jag vid Blåstningen på tv. Grymt kul måste jag säga! Aldrig sätt det förut..
Men i alla fall, imorgon är jag ju ledig eftersom jag har studiedag. Så himla skönt att få sova imorgon, och även på tisdag (har studiedag då med) också.
Får se vad jag hittar på dom två dagarna.

Och just det ja, jag glömde säga att idag har mina föräldrar bokat stuga i Ullared. Vi åker dit den 6 februari och sover över till den 7 februari. Det blir shopping hela lördagen (den 6:e) och även rätt mycket den 7:e skulle jag tro.
Jag åker dit med mamma, pappa och syrran. Det ska bli jätte trevligt! Och jag hoppas att jag hittar något kul (och även nödvändiga saker) att shoppa ♥

Nu ska jag gå och göra iordning mig inför natten, eftersom nästan alla i mitt hushåll redan gått och lagt sig. Jag funderar på att göra en ny header till bloggen imorgon förresten. Om jag orkar dvs ;)
Godnatt i alla fall. Sov gott och dröm söta drömmar! :*


Kommentarer
Nadine

HEj! Jag gör mina egna smycken på min blogg, ta dig gärna tid att besöka min blogg :)

2010-01-17 @ 22:56:40
URL: http://nadinepetersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0