Halstabletter och nässpray

Min syster och min mamma är nere och köper mer halstabletter, och en en egen nässpray till mig. Det behövs verkligen! Jag känner att jag inte kunde följa med, eftersom jag blivit mer förkyld idag, och eftersom jag blev helt slut när jag gick ut en sväng igår. Så jag kände att det inte var någon bra idé att följa med dom.

Annars har jag typ inte gjort ett skit idag. Jag har det extremt tråkigt måste jag ersänna. Jag är väldigt trött också, trots att jag sov nästan hela dagen igår, och idag sov jag rätt länge med. Men så är det..

Jag antar att det blir lunch snart. Sedan ikväll får vi se om det är något bra på tv, annars ska jag säkert se på någon film. Någon som kanske kan ge något förslag på en bra film? (a)

Hur som helst så ses vi senare. Tills vidare kan ni ju kika in på min älskade systers blogg!
carolineelf.blogg.se


Du är bäst ♥


Kommentarer
Carro

Älskar dig gumman!

2010-01-23 @ 15:58:19
URL: http://carolineelf.blogg.se/
TUBA

thansk! :D bara bra med mig med!



jag gillar bara att läsa sådant som handlar om outfits, insperationer och tips. precis det jag skriver om:) du kanske gillar mina tips, insperationer m.m.



vill du ha insperation mkt? klicka på min kategori "dagens insperation" där har jag mkt kläder till dig, samt när jag berättar hur du kan kombinera! hoppas det faller för din smak!

2010-01-23 @ 16:01:21
URL: http://tubas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0