7 januari

Hejhej!
Efter att jag kommit hem från skolan (fick dock vänta på bussen i en timme eftersom den var trasig, och blev därför väldigt försenad) så vilade jag lite, gosade lite och så där. Sedan blev det pannkakor till kvällsmat. Inte ätit det på jag vet inte hur länge, så rätt gott, fick dock lite ont i magen efteråt..
Men i alla fall, nu har jag precis tittat på New Moon med min syster. Vi tjöt lika på mycket, på samma ställen. Dvs nästan hela filmen, hehe. Trots att jag har sätt den 2 gånger innan, och hon en gång innan. Men gash så heta hela bunten är, och gash så sorgligt det är hela tiden! Och romantiskt.. Shit, jag vill verkligen läsa om alla böcker. Funderar starkt på att göra det alltså!
Menmen, nu ska jag sova, min syster har gått och lagt sig och jag kommer inte orka med skolan om jag inte går och lägger mig nu. Så godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0