i skolan

Hejhej!
Igår när jag kom hem så var jag alldeles deppig, jag vet inte vad som hände. Jag var på stan med ett par vänner och hade det skit kul, sedan när jag kom hem ville jag inte äta, så jag gick och la mig vid halv sju på eftermiddagen, och sov hela natten. Imorse vaknade jag tröttare än vanligt, så jag vet inte inte vad det är. Sömnbrist eller någonting. Eller så beror det väl helt enkelt på stress. Jag behöver verkligen semester nu! För att just nu så känner jag att jag bara vill sova en hel vecka. Men på lördag stiucker jag och familjen till Ullared, och stannar där till söndag. På måndag är det UM första lektionen, så det känns skönt att skippa engelskan och så! ;)
Sen så är det ju visserligen flera vanliga veckor, men snart är det ju prao och grejjer, och lov. Sköntskönt!

Men nu måste jag sticka, min lektion slutar nu, så jag måste gå tillbaka till klassrummet. Skriver mer när jag kommer hem! ;**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0