Ungdomsmottagningen

ÅHHHHHHH vad arg jag är! Jag glömde totalt bort att klassen skulle till undomsmottagningen idag, så jag gick upp som vanligt klockan 6, skulle ta bussen klockan 8, men sen kom jag på att jag skulle stå vid ungdomsmottagningen klockan 9. Usch, jag har gått upp en och en halv timme för tidigt idag! Fyfan så förbannad jag är på mig själv nu. Jag vill bara dö. Okej, nej, det vill jag inte. Men jag vet inte om jag ska lägga mig och försöka sova en stund till, eller om jag ska vara vaken tills det är dax att gå. Jag fr nog ta och fundera på saken en stund till.. Så länge går jag och äter frukost! :)

Jag vill ha sommar nu! (Bilden är tagen för x-antal år sedan!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0