Torsdagdenfjärdefebruari

Förlåt för extremt dålig uppdatering. Men idag har min dator krånglat igen, så därför har jag inte kunnat blogga. Och dessutom har jag inte haft så mycket att skriva om, eftersom jag inte gjort så mycket idag. När jag slutat skolan för dagen så åkte jag nämligen bara hem, och då somnade jag bums. Sedan har jag tittat på tv nästan hela kvällen.
Nu ska jag gå och sova, imorgon är det fredag och det känns så jäkla skönt! Tänk så snabbt det blir helg! Men har man roligt så har man. Och visste ni att ett gott skratt förlänger livet! Sån jäkla tur att jag har såna underbara vänner, och en så härlig och speciell familj! ;)
Nu ska jag sova,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0