NU ÄR JAG HEMMA!

Ullared har varit super mysigt! Igår när vi kom dit shoppade vi till fyra ungefär. Sedan chekade vi in i stugan, och åt kvällsmat. Sedan på kvällen blev det första avsnittet av Melodifestivalen, innan det var läggdags. Idag gick vi upp rätt tidigt, för att hinna gå några extra varv inne på Gekås. Vi började köra hemåt vid klockan fyra, typ.

Nu har jag hunnit plocka upp allat jag köpte. Det blev både kläder, laptop skin, armband, smink, underkläder, godis, kalender, scrapbook grejer, nageldekorationer, hårsaker mm.
Om jag hinner/orkar så lägger jag upp bild imorgon.

Men nu ska jag gå och duscha, sedan är det nog dags att gå och göra iordning sig inför natten.
Tror inte jag bloggar någonting mer ikväll. Men vi hörs imorgon! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0