Lillördag

Inte orkat uppdatera tidiigare idag, jag har varit rikgit seg. Hu som helst så stack jag till stan när skolan slutat. Jag och ett par vänner chilla på donken ett tag, och jag hann även med att strippa lite där! haha, nerå, jag tog bara på mig ett par till leggings för att det var så kallt ute. Jag skulle aldrig kunna strippa inne på donken, jag skulle bli utslängd för att jag drog dit mig så mycket folk, och man vill ju inte bli utslängd hallå! ;o hahahha!

I alla fall, sedan knallade jag hemåt och då blev det käk. Sedan har jag suttit och läst se&hör tills nu. Senare blir det chokladglas, åhhh så gott! Det är ju lillördag, då får man fetta sig! ;) haha shit, den här veckan har varit onyttig en så länge, och jag har en känsla av att resten utav veckan också kommer bli det.. hehe!


Bild tagen i bilen påväg till Ullared - Jag och min syster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0