Jag ska vara duktig nu

Jag och min bror har precis kommit hem fårn affären. Vi var snälla och gick ner och köpte lite behövliga matvaror, som bröd, mjölk och margarin. Så nu sitter jag här i mina mjukisbyxor, och funderar på om jag ska ta mig en dusch. Jag är lite lat, så det kanske blir torrschampo imorgon trotsallt.. hehe, lite smått äcligt sådär, men jag vet inte om jag orkar duscha, om jag ska vara helt ärlig.
Nu ska jag vara duktig och läsa lite ur min otroligt tråkiga bok. Det är jäkla skönlittelatur, och man fattar inte ett skit. Det värsta är att man ska göra läslogg sen, och jag kan lixom inte göra den eftersom jag inte fattar boken. Det känns lite sådär faktiskt.. Men jaja, jag ska göra mitt bästa nu, så vi hörs imorgon (om jag inte orkar blogga senare)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0