inatt blir det bus!

Cha cha! Jag och de andra väntar starkt på att klockan ska slå ett, då blir det nämligen bus. Killarna ska smyga ut och ringa på den stora kyrkoklockan som finns på gården, och vi tjejer ska sitta här uppe och titta på, såklart ;) något bus måste man ju göra innan man åker hem lixom!
Om jag ska vara helt ärlig så längtar jag lite hem. Jag saknar min sköna säng, ett snabbt internet, god mat, min garderob, (självklart familjen), allt!
Jag vet inte exakt vilken tid som jag åker hem imorogn, men jag kommer hem på eftermiddagen någon gång skulle jag tro. Jag skriver mer då, om jag inte hinner/orkar skriva något inlägg innan jag åker imorgon. Det är nämligen så jobbigt att det bara finns täckning i min säng, så jag måste hoppa upp hit upp för att sitta på datorn. Det är lite smått jobbit faktiskt! ;p
Men nu ska jag vila i några minuter, innan klockan ringer. Vi hörs, kyss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0