Fredag 5/1

Cha cha!
Skolan har varit jäkla nice idag alltså! Jag och de bästa har chillat runt i skolan och bara stekt på. Solbrillor och hela shitet, vi äger skolan fan! En jävla massa uppmärksamhet får man när man ser ut som man gör, och det gillar vi starkt asså!

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag ska alldeles strax packa lite smått, för imorgon åker jag, mamma, pappa och carro till Ullared, och stannar där över natten. Jag hade mer än gärna följt med gänget till i.am.vip ikväll, men tyvärr så gick inte det eftersom jag ska upp så tidigt imorgon. Och jag ''slösar'' faktiskt inte 140 spänn på att bara vara där i så kort stund. Ska man dit ska man vara där hela natten, och det kan ju tyvärr inte jag. Men de som ska dit får se till att ha lite extra kul, för mig, och se till att ha mycket att berätta sedan, haha, you know what i mean guys! ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0