ÄNTLIGEN HEMMA!

Nu är jag äntligen hemma, och det känns så jäkla skönt!
I bussen påväg hem tittade vi på film (kommer dock inte ihåg vad den hette), och bländades av solen lite då och då. När vi var framme stod pappa där med bilen och väntade på mig. Jag fick en ros av konfirmandledarna (dock en orange väldigt ful ros), och sedan åkte jag och pappa hem.
Alltså ni anar inte hur skönt det är att komma hem! Och hur häligt det är att mötas av en gosig katt när man kommer hem :)
Något som blir lite jobbigt är att titta alla inläggen som jag missat på bloglovin (jag hade ingen lust att kolla medans jag var borta eftersom internet var så segt!) och även bilddagboken. Ännu jobbigare blir det att packa upp resväskan. Fyfan, sånt hatar jag!
Menmen, vi hörs väl antagligen senare. Ha det så bra tills dess!
Puss


Jag och Moa igår kväll vid middagen.


Lisa, jag och Louise idag när vi skulle åka hem. Visst är det snyggt med rosa byxor, lila tröja, röd jacka och ljusrosa resväska? ;d hahah!


Moa körde på samma som jag gjorde förra lägret, nämligen mjukisbyxor och klackskor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0