vi var bara glada

Morning sweethearts! Gårkvällen blev super! Jag, Moa och Victoria tog bussen hem till Moa vid lite över tio nångång. När vi kom hem så bytte Victoria och jag om till bikini, sen hoppade vi ner i snön, och gudars vad förbannat kallt det var! Men sjukt kul måste jag säga!
Moa tog några bilder, och jag ska lägga in dom på datorn när jag kommer hem! Min far kommer och hämtar mig om några minuter, så håll ut ett tag så ska ni få se ett par kaaaalla bilder sen.
I alla fall, efter att vi badat i snön så klädde vi på oss mjukiskläder. Jag rosa mjukisbyxor, Moa rosa uggs, och Victoria såg ut som att hon skulle ut och rida med de gråa mjukisbyxorna instoppade i de svarta skinstövlarna med liten klack på. Men vi gick ut så, träffade masser med folk, och vi var så glada :D eller...? haha!
Sen gick vi in och tittade på film och käkade massa gott. Ingen aning om när vi somnade.
Men nu måste jag ta på mig lite kläder för som sagt så kommer min far och hämtar mig när som helst. Vi hörs! Och lägger upp bilder sen :) puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0