Dag 1- Presentera mig själv.

Mitt namn är Mathilda Elf, jag fyller 16 år den 27 mars (är alltså född 1995). Jag bor i Linköping, och på fritiden älskar jag att shoppa, jag älskar att gå på bio med min vänner, festa, eller bara gå och äta lunch på en god resturang någonstans.

Jag bor tillsammans med min mamma, pappa, syster och min ena bror i en lägenhet ganska nära centrum. Min andra bror har flyttat in i en lägenhet en bit bort från oss tillsammans med sin flickvän. De har två kattungar som heter Torsten och Rasmus som ibland får komma hem till oss och umgås med våra katter Doris och Gösta.

Vad kan man mer säga? Jag älskar sommaren, jag hatar skolan, jag lever för musik i alla genrer, jag älskar rosa, bla bla bla. Ni får reda på mer saker om mig på de resterande 29 dagarna. Har ni bråttom så kan ni kommentera eller skicka ett mail till [email protected]


Lägger in några bilder på mig från ett par år tillbaka till nu slutet av 2010:


Jag har förändrats ganska mycket sedan den första bilden va(2005 eller när det nu var)? ;) Tur det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0