skull

 

Jag har städat mitt rum så nu ser man golvet igen, jag har slagit in massa julklappar och hittat på urusla rim till dom (bara för vi bestämt att vi måste ha det i år), jag har tittat på Kenza&Tyra show, och jag har duschat.

Jag har smörjt in mig med överbliven brun utan sol som jag hittade i mitt rum också, tror inte det kommer synas speciell skillnad, men man kan ju alltid hoppas. Så jävla länge sen jag använde det nu! Föredrar ju solarium nu för tiden lixom..

 

Jaja, nu ska jag bege mig till sängen där min katt väntar. Imorgon efter skolan får vi se vad som händer, men jag antar att jag ska gå på stan och hitta nånting till julklappsleken som vi ska köra i skolan på måndag!

 

'Godnatt kära vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0