Jag har faktiskt pluggat.


Jag och Victoria på en av skolans toaletter idag, haha.

Hej!
Idag när jag kom hem från skolan så sov jag i flera timmar för att jag var så jävla trött. Sedan när jag vaknade satte jag igång med att plugga. Jag skrev en so uppsats som skulle varit inne för typ två veckor sedan, och nu lämnade jag in den. Men som jag skrev i mailet till min lärare, bättre sent än aldrig! ;)
Sen när jag skrivit klart den i alla fall så åt jag kvällsmat, sedan pluggade jag engelska i typ två timmar. Känner mig faktiskt stolt, för trots att jag höll på att börja tjuta vid ett tillfälle pga att jag inte hade koncentrationen uppe så lyckades jag! Jag har kommit en bra bit på vägen på mitt engelska arbete, och jag ska försöka plugga lika effektivt imorgon!

Lägger upp ''dagens outfit'' snart, så kika in om en stund igen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0