It's not a question

Jag gick som sagt ner till stan för att köpa julklappar. Hem kom jag med lite smink och skönhetsprodukter till mig själv! Haha jaja, det var jag värd.

Nu har jag i alla fall precis gort klart allt julgodis. Jag gjorde lite marsipanbollar inrullade i choklad, med jordgubbs- och silverkulor på. I några bollar så hade jag även i lite Baileys med svag kaffesmak. Det blev riktigt gott!

Nu ska jag ta hans om disken, sen ska jag städa rummet lite. Om en stund kommer Rasmus och Torsten (min brors och hans flickväns kattungar) på besök. Har saknat dom såhääääääääääääääääär mycket, så ska bli superkul att dom ska vara här hela julen! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0