ibland är man bara så deppig

bild från weheartit.

 

 

Jag sitter här och skriver en rad med bokstäver och mellanrum. Det innehäller både vokaler och konsonanter eller vad fan det heter. Vem fan bryr sig lixom?

 

Min katt är sötare än någonsin och jag känner att jag bara vill lägga mig i sängen och gosa med honom, samtidigt som jag vill sitta här vid min välanvända dator hela natten som vanligt, och tänka precis samma sak som varje kväll, och vara sådär vinterdeppig som jag alltid är. Tankarna som kommer upp varje kväll har börjat dyka frammåt, och de lyder typ såhär ''undra om det verkligen kommer en ny dag om jag hoppar över att sova?''.

 

Jag har en sådan jävla ångest för skolan med. Jag vet att jag skulle ha klarat så jävla mycket mer om jag bara hade försökt. Men nej, jag får nöja mig med samma gamla tråkiga betyg, utan några glada miner och utan några grattanden. Jag vill vara bäst i allt, men varför är jag inte det för? Världen är orättvis.

 

Fan vilket tråkigt inlägg det här blev med. Bara en massa ord som bilder en lång och deppig mening, fast i det här fallet bildar alla dessa ord flera och unika meningar.

 

Just nu vill jag bara bort här ifrån, så jag ska lägga mig och sova lite, och hoppas på att jag vaknar upp imorgon och inser att det är julafton och jullov. För jag orkar verkligen inte ens den här sista veckan. Jag orkar ingenting.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0