Första december 2010


Extremt sexig bild från någongång i juletider förra året.

Hej!
Min mobil dampar lite så får inte in bilder och videos som jag måste ha in på datorn, får lite smått damp alltså.
I alla fall, när skolan slutat idag så åkte jag in till stan med mina fina tjejor. Vad gjorde vi då? Ingen aning, haha, minnet är bra men kort tyvärr. Men vi käkade, vi chillade och sånt typ. Sen åkte Moa och jag in till gymmet, tränade i typ en timme, och jag kommer ha extrem träningsvärk i låren imorgon, bajs, haha!

Nu har jag precis duschat i alla all. Tänkte plugga lite, men har verkligen ingen ork och har ändå inte allt jag behöver, så känner att det får gå som det går imorgon på biologiprovet.
Vi hörs! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0