Elefant

Hej hopp gummisnopp!
Sitter hemma hos Sofia, hon slår in julklappar och jag bajsar. Hahah nevers, jag typ chattar lite på msn oså.
Kom hem från Ikano med Sofia och Emma för inte så länge sen. Denna gången var det Sofia som hittade mest.

Igår så var det riktigt röj, och fan vad kul jag hade! Somnade nångång vid sex på morgonenpga utmatthet. Jag hade omöjligt somnat om jag bara var lite trött. Emma låg nämligen med armen i min rygg, Sofia låg med sin röv i min mage, Moa låg och snarkade/hostade ihjäl sig, Victoria pratade lika mycket som vanligt, Adam blottade sig, alla var typ helt dyngsura av svett, och det var ben och armar överallt. Men kul hade vi! ;)

Jag sover här inatt igen för jag orkar inte åka hem. Imorgon är det avslutning i skolan, och då ska vi köra julklappsleken och grejer, få betyg och ja sånt där. Sedan drar nog jag in till stan med några vänner och käkar på Ming Palace som en liten avslutningsmiddag typ :)

Nu ska jag lämna över datorn till Sofia, sen går vi ner och äter. Puss'


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0