BILDER FRÅN STADSFESTEN

Hej!
Kom hem från gymmet för typ en och en halv timme sen eller nått. Jag och Moa gymmade i ca en och en halv timme, det var jädrans skönt och svettigt kan jag lova! Nu blir det snart kvällsmat, är superhungrig.

Men i alla fall, gårdagen var sjukt kul, tiden gick jädrans fort men kul hade jag! Jag tog det rätt lugnt, men trotts det så hann jag både med kondomkrig, åka karusell, skapa böghögar på gräset, få en tygros och en äkta ros av en och samma kille, skratta år fyllon, pissat på bajamajor som på varje sånhär kväll, blivit stoppad av moppepojkar, bett på mina bara knän framför en kille, snott gosedjur, köpt nattmat, klättrat på tak och bla bla bla, listan kan göras superlång. Tack alla som gjorde min kväll bra, puss :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0