Torsdag 12/8

Hej bloggen!
Jag har haft en superbra dag, skrattat väldigt mycket.
Först kom Sofia till mig vid typ klockan två. vi var hemma hos mig ett tag, sen gick vi ner på stan. Åt lite, sen kom Hampus och Marcela. Vi typ satt och snacka lite, gick om kring lite på stan, sen träffa vi Julia och Linnea en snabbis, träffa lite mer folk, sen kom Haviar, sen typ Ängel, Albion, och ja ni vet, folk kom hela tiden. Alla är tillbaka i stan och pundargänget bildades igen! Sjukt kul! Som jag sa ''Pundarna is back''. Det var länge sen, fan i vintras asså!

Aja, Linnea kom sen också. Vi satt inne på Donken och chilla rätt länge (precis som förut, på pundartiden). Det var typ jag, Linnea, Sofia, Marcela, Haviar, Hampus, Albion och Ängel. Tror inte jag glömde nån där va? :P hah
Sen var vi ute ett tag, innan det var dags för mig att dra hem. Var hemma vid typ åtta, prata lite med familjen faktiskt, haha. Och ja, nu sitter jag här.
Jag hatar fan att sitta hemma. Vad ska man göra nu lixom? Man är ju inte trött, så vill inte sova. Vad ska man hitta på lixom? Hoppas någon rolig männsika loggar in på msn så jag kan chatta lite med den :) hehe
Puss puuuusss.


Kommentarer
sofia

enjell* haha sorry va tvungen xd

hahaha sjuukt kul ju! du glömde det bästa " köttnöt! " HAHA(y)

tha pundargäng ^^<3

2010-08-15 @ 04:00:10
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0