SUPERNÖJD

Precis hemkommen från Ullared, och jag är supernöjd! Jag hittar aldrig snygga kläder när jag är där i vanliga fall, men den här gången blev det både skjorta, mjukisbyxor, träningskläder, jeans, linne och leggings! Sedan hittade jag även en Robert Pattinson tavla, hehe, jag kunde inte låta bli :$
Skärp, mängder utav spetstrosor, strumpor, Bobby's hårspray, bodybutter, solpuder och concealer blev det med. Jag är så jäkla nöjd med mina inköp! Det blev ju inte så mycket småsaker den här gången utan mer saker som jag behöver!
Men hörni nu ska jag se till att packa upp allting, sen ska jag bara chilla massa, innan det är dags för att hoppa till kojs. Puss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0