Söndag 8 augusti

Hej! Jag mår inte så bra, har fruktansvärt ont i magen oså, mne vi får hoppas att det går äver tills imorgon, för hatar verkligen magont. Tyvärr så har jag det väldigt ofta, då jag är väldigt känslig mot vissa grejer.
Aja, var ju på landet idag igen som sagt. Hade en massa gäster där idag o sådär, så det var kul. Tyvärr så fick jag ännu mer myggbett, så nu har jag verkligen myggbett över hela benen, fyfan vad jobbigt det är!

Jag har lite ångest emd, för ajg vet itne vad ajg ska göra imorgon.. Ska se om det är nån som vill träffas, annars blir det väl en slappis dag. Men helst vill jag träffa nån roliga människa.
Hur som helst så tänkte jag nog gå och lägga mig ganska tidigt idag. Är så jäkla trött.. Trotts att jag sover aslänge om dagarna.. hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0