POOLPARTY

Hej på er! Jag är nu hemma efter en sjukt kul kväll på Tinnis! Det var inte så värst mycket folk, de var väl mest i mitten där lixom. Men fett kul hade jag!
Träffade massa folk där, jag och ett par tjejkompisar badade i spetsstring VAD SÄGER NI OM DET VA? ;) hahah, sen badade vi med kläderna på. På slutet blev det lite dans, trampaade även trampbåt.
Albion den lillskiten putta i oss i vattnet hela tiden, en massa killar med bar överkropp, och ja, fan vad kul vi haft det! :D

Imorgon ska jag följa med mina föräldrar till sommarstugan på förmiddagen, sen på kvällen ska jag träffa en massa vänner, då blire Keep it loud. Hoppas det blir bra väder alltså, förra året vräkte det ju ner, så ja, hoppas som sagt på bättre väder i år.
Men nu ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon. Vi hörs, puss! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0