NÅNTING SOM MÅNGA DRÖMMER OM

Nånting som många drömmer om i dagens läge, vad är det? Jo, att få sova med Robert Pattinson. Och vet ni, då ska jag berätta en sak. Det var nämligen såhär, att när jag vaknade imorse så låg Robert Pattinson i min säng, bredvid mig!! Helt sjukt eller hur?!! :o Jag blev lika glad som ni är avundsjuka!! SÅ JÄVLA LYCKLIG BLEV JAG!


















Synd bara att jag sedan kom på att det bara var min Robert Pattinson plansch som ramlat ner från väggen och lagt sig bredvid mig, i min säng..... då blev jag ledsen att det inte var som jag trott.
haha ;)

Här har vi snyggingen själv!


Kommentarer
Anonym

haha, det var lite kul faktiskt! :D

2010-08-10 @ 00:57:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0