MATHILDA SVARAR



SVAR; Haha, jag vet inte, hoppas bara på att alla bara har förändrats och blivit trevligare som personer! Jag menar, jag spelar in låtar för jag tycker det är kul och sjunga, och även att skriva texter för att få ut mina känslor, slår man ihop det med ett beat så blir det en låt. Jag skäms lixom när någon nämner något med låtarna, även om allt som nämnts om dom varit positivt.

Hur jag är som person.. hm.. Jag är oftast väldigt glad, envis, galen, och jag älskar uppmärksamhet. Jag har många mål i livet, och ett utav dom är att leva länge. Jag älskar att stå framför kameran, och det har jag alltid gjort.
Jag ger alla människor en chans, är inte otrevlig eller dum mot någon i onödan.
Jag bjuder på mig själv, och är riktigt galen. Vissa tjejer kan till exempel inte rapa framför killar, eller framför kompisar som de inte känner så väl över huvud taget. Men det vågar jag!! Som sagt, jag bjuder på mig själv, och jag älsakr uppmärksamhet. Dock är jag väldigt blyg när det gäller vissa killar. Älskar när killar är på på mig, men jag hatar att ta första steget så att säga.
Vid bråk så pratar jag hellre med personen som vuxna människor, istället för att tjaffsa och skrika som de flesta andra i min ålder. Självklart skriker jag tillbaka om personen jag bråkat med hellre vill göra det än att prata. Annars så... Vad kan man mer säga om mig? Lite svårt att berätta om sig själv tycker jag men, haha! :)


Hoppas du blev nöjd med svaren, jag täntke att jag svarar på frågorna såhär istället, blir lite bättre och lite mer personligt! :)


Kommentarer
Victoria Eklund

Sv, tack själv:)

2010-08-26 @ 18:16:45
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Anonym

Hej!

Detta är ingen kritik men varför skriver du att du älskar uppmärksamhet och blabla? Jag tycker inte att det stämmer riktigt med att du alltid älskat att få uppmärksamhet. Jag upplevde dig som tillbakadragen och inte så social och absolut inte en tjej som ville stå i centrum? Inte att du var blyg men verkligen inte någon som ville synas överdrivet mycket.

Visserligen var det väldigt länge sen jag såg dig och du har väl ändrat dig!

Ha det bra

2010-08-27 @ 12:12:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0