Kvällshumor

Jag och min syster sitter vid varsin dator, lika uttråkade båda två. Tjatar typ om att vi vill ha godis, haha!
Sedan börjar vi prata lite och kommer in på träning:

Carro: Kan vi inte försöka komma upp rätt skapiligt imorgon så vi kan gå ut och gå?
Mathilda: Det låter jävligt jobbigt.
Carro: Aa det gör det. Det finns ju ett annat alternativ, vi kan gå och köpa godis och titta på film istället. Låter inte det liiite mer lockande?
Mathilda: Nja, jo, det gör det väl. Men du, kan vi inte börja med en ny träningsform, vi kan börja simma?
Carro: Aha, vart då? I vattenpölen här utanför då eller?

HAHAHAHH asså seriöst, min syster är trög. Vi bor förfan i centrum, och simhallen ligger bara några meter ifrån lägenheten. Shit asså. Men aja, man märker vart jag har ärvt min tröghet ifrån ;)

Just det, en annan grej som var lite roligt, eller i alla fall vi tyckte det var roligt:

Mathilda: Jag vill ha glass.
Carro: Men gå och hämta en banan då.

Lixom VA? xD
hahahha, men skit samma. Nu ska jag sova vi hörs imoron, puuusss :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0