JAG ÄLSKAR DIG

Moa, jag vet inte vart jag ska börja, men du betyder så jävla mycket.
Jag minns hur vi i sjuan var osams under en period, och inte bara lite osams. Minns du våra tjaffs? Minns du hur lärare och skolsyster fick komma och avbryta när du, jag och två andra tjejer på skolan hade bråk. Vi slog varandra, slet i varandra, grät. Massa elver från skolan stod och tittade på, hade olika favoriter som de ''hejade'' på. Men jag tror ingen vet vad det egentligen handlade om. Men jag var rädd för dig, jag hatade dig, det minns jag.

Jag kunde aldrig tro att jag skulle bli så bra vän med dig. Vi har gått igenom så mycket tillsammans. Vi ska om bara någon dag börja nian. Jag hoppas du kommer finnas vid min sida till hela nians slut, jag hoppas att du kommer finnas vid min sida hela mitt liv. Jag älskar dig.

Jag vet att jag alltid kan prata med dig, du vet att du alltid kan prata med mig. Det är inte alltid jag har något bra råd, det är inte alltid jag kan säga så mycket, men du vet att jag försöker, och ibland är det bara skönt att få prata ut hos någon, då vet du att jag alltid finns här. Du vet att jag aldrig berättar det du säger till mig, till någon annan.

Du är den vän som jag kan prata om i princip allt om. Men jag säger inte alltid så mycket, får inte alltid ut det jag vill ha sagt. Du vet hur jag hatar att öppna mig inför folk, du vet hur jag hellre vill skriva av mig. Men om jag någon gång skulle tala ut om hela mitt liv, säga det som jag aldrig sagt till någon, då är det nog du.

Lova att aldrig svika mig, lova att aldrig försvinna. Du är bäst, och imorgon när vi träffas, då behöver jag prata. För just nu mår jag så jävla dåligt. Jag kommer till dig rätt tidigt imorgon, så du vet. Vi ska inte göra ett skit på hela dagen. Vi ska bara mysa, prata, titta på film, och ha ångest för att skolan börjar på måndag. Jag längtar så jävla mycket efter att få komma hem till dig, jag vill inte vara här längre..


Du är bäst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0