Fångarna på fortet

Upptereringen suger. Men aja, idag i skolan har det varit riktigt segt alltså. Jag har varit så jäkla trött plus att det har varit sjukt tråkiga lektioner.
Efter skolan följde jag med Sofia hem. Vi gjorde fruktsallad (läs: Sofia gjorde fruktsallad), sedan åt vi det med glass samtidigt som vi pratade om allt mellan himlen och jord. Sofia blev lite paff där när jag berättade hur jag ville det skulle se ut när en kille friar till mig, haha, jag har lixom en syn i huvudet in till minsta lilla detalj! haha :D

Hur som helst, sen vid klockan sex nånting så tog jag bussen hem. Åt kvällsmat, kollade på Fångarna på fortet och myste lite med familjen och katterna. Programmet var faktiskt riktigt bra enligt mig. Kommer absolut fortsätta titta på det! :)
Nu är jag så jävla trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Dags att sova, annars kommer jag aldrig orka gå upp imorgon.. Det kommer jag ine orka endå men, haha. Men vi hörs imorgon, puss!



Kommentarer
sofia

HAHAHHA min kuuuungliga fruktsallad (a)

men wtf, han ska göra så, säga så och massa ^^ nämen det va gulligt ^^ något liknande hoppas ja på :)<3

2010-08-23 @ 22:43:10
URL: http://http//[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0