.

Tankarna går runt i huvudet, tårarna rinner, huvudet börjar värka, hjärtat hugger, jag blir yr, känner att jag blir svimmfärdig.

Jag vaknar upp, klockan är bara lite efter 01:00. Jag har inte sovit länge, bara i ett par få minuter. Jag känner hur huvudet värker, och det hugger i hjärtat.

Jag ser en bild på dig, blir tom. Jag försöker gråta, men tårarna är slut. Jag faller av stolen och börjar skaka, kväver mina skrik, tänker på första gången vi träffades, hur nervös jag var. Jag tänker på nuläget, hur ingenting har förändrats. Jag är fortfarande lika nervös när jag träffar dig, kan fortfarande inte prata, inte tänka. Jag är kär, så jävla kär.
En tår från ögat har lyckats krypa sig fram, rinner sakta ner för kinden. Det blir svart, jag hör ingenting, kan inte tänka.

Jag vaknar upp ett par minuter senare. Tänker att jag måste lugna ner mig. Sätter mig vid datorn, sätter på musik. Jag gråter till musiken, den påminner om dig. Allt påminner om dig, jag vill inte ha det såhär.
Jag vill inte vara kär, olyckligt kär. Det är jobbigt.

Jag tar några djupa andetag, skriver av mig någonstans. Den här gången blev det bloggen, grattis, nu har jag talat ut för er alla hur mina nätter ser ut när jag är ensam. Idag är en sådan natt.


Kommentarer
Merima

varit ute lite och så, som du kan läsa på min blogg:D

2010-08-10 @ 02:07:07
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0