Äntligen har jag skaffat gymkort!

Jag och Moa har bestämt oss, vi ska börja träna. Så idag tog jag tummen ur röven och gick och anmälde mig på gymmet. Jag kommer vara fattig varje månad, för kommer bara få typ 800 i månaden nu ju, fan, men träning är ju viktigt, så det är det värt ;)
Visste ni att om man har bra kondition så har man även bra kencentrationsfömåga? Det är faktiskt sant, så därför tänkte jag få upp min kondition, så kanske jag kan koncentrera mig bättre på lektionerna, och det vore ju väldigt bra i så fall, hehe.

Nu ska jag nog titta på film med mamma och syster, det beror vilken film de vill se. Jag ska i alla fall hämta en kokosboll, hehe ojdå så mycket onyttigt det blivit de senaste dagarna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0