100802

Hej! När klockkan var typ halv två idag så hade jag tänkt att gå ner till stan och handla lite ingredientser för jag tänkte baka, men då smsa Moa och fråga om jag ville träffa henne på stan, så jag gick och mötte henne. Vi gick och käka på Donken, sen gick vi runt lite på stan. Jag köpte bara en concealer. Sen handla vi lite cola och godis och begav oss mot studion. Där mötte vi Gabriel, och han hjälpte oss att spela in en nya låt, även att greja lite med en annan låt, så ikväll lägger jag upp två nya låtar här! :) De är mycket bättre än den första, och ena låten är på engelska! Men som sagt, lägger upp dom här så fort Moa lagt upp dom på våran Myspace sida. Jag har inte riktigt lärt mig det där än xd haha.

Men nu ska jag äta, vi hörs seenare sötnosar :D pusss och jag är glaaad nu :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0