Vårdcentralen

Nu är jag hemma från Vårdcentralen. Det gick bra. Dock kunde dom inte säga vad det var som var fel i mitt lilla knä, men jag ska röntka det om några dagar. Shit, hoppas verkligen att det är någonting vanligt. Typ slatter ller vad det nu heter. Pappa tror att det är minisken och att jag måste operera (kanske inte nu de närmsta dagarna, men någon gång i framtiden), men så hoppas jag verkligen inte att det är!

För övrigt så har jag och mamma precis ätit lunch. Falukorv och makaroner. Usch, jag hatar korv!! Men det får väl duga när man inte orkar göra något annat..
Jag ska i alla fall inte tillbaka till skolan. Det är bara onödigt, för jag slutar ändå väldigt tidigt idag. I för sig så ska jag ju ta bussen till Malmslätt i eftermiddag eftersom jag har konfirmation idag. Men skit samma, jag stannar hemma i alla fall. Så åker jag lite senare. hihi. :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Rebecca

Tack så mycket för era frågor! Gå in på min blogg för att läsa svaren på era frågor!



Kram

/Rebecca

2009-09-08 @ 13:15:33
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Helena

scary ;o



<3

2009-09-08 @ 17:33:32
URL: http://helenaekman.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0