Torsdag 17/9

Halluuuuu :)
Imorse när jag skulle rosta bröd så hade jag i den lite för länge, det var nämligen en kolbit när den kom upp ur brödrosten. Och vad tror ni hände sen då? Jo, brandlarmet gick såklart, och jag kunde inte få stopp på det. Men tillslut slutade det pipa, fast det luktade fortfarnde bärnt i hela köket. haha.
Skolan idag har i alla fall varit bra. Efter skolan satt jag kvar en stund och pratade med Linnea och Victoria. Sedan tog jag bussen hem. Väl hemma så satte jag mig här med en gång. Jag ska snart börja plugga lite SO. Jag har nämligen prov imorgon. Och nej, jag har inte tränat någonting. Fast jag kan nog det mesta i alla fall, för jag har hängt med hyffsat mycket på lektionerna, och vi har världens bästa lärare i SO, så man lär sig rätt snabbt.
Jag bloggar mera sen när jag pluggat lite. Jag måste damsuga också.. hihi.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0