Torsdag 10/9

Hejhej!
Skoldagen har varit bra idag. Vi slutade tidigt också, vid två, så det var skönt. Jag tog bussen tio över och kom hem vid tjugo i ungefär. Nu har jag precis äit en macka. Snart ska jag följa med mamma och pappa till Coop för att handla mat. Just nu är pappa nämligen påväg till Tornby för att hämta våran nya bil. Så härligt alltså! Nu behöver man inte skämmas när man åker bil längre! Jag slipper den där gamla rostiga minibussen, istället får jag åka i en ny, blank, svart personbil. Nice! :) haha

Kram
/Mathilda


Kommentarer
NATHALIE!

Hallå där! Jag har precis börjat blogga igen och undrar om vi skulle kunna följa varnadra via bloglovin? Kram ;)

2009-09-10 @ 16:10:04
URL: http://nathalieisolde.blogg.se/
The hills & The City

Hej!

Jag har precis startat en The Hills & The City Blogg.

Gillar du serierna kicka då in i min blogg=)

Ha en bra dag <3

2009-09-10 @ 16:34:04
URL: http://hillsandcity.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0