Onsdag 30/9

Hej bloggen!
Idag har skolan varit rätt tråkig faktiskt. Men jag har väl stått ut någorlunda bra i alla fall. När jag kom hem så tog jag mig en macka, och nu satte jag mig precis här. Min otroligt jobbiga mamma har kommit in en sväng och tjatat om saker som inte är sanna. Gashes vad trött jag blir på henne. Det värsta är att hon aldrig ger sig heller, utan säger bara emot mig hela tiden. Och när jag blir riktigt arg så skriker jag så mycket så att tårarna börjar trilla. Det är inte så kul. haha. Men men, hon och pappa har i alla fall stuckit till stan nu. Skönt! Så nu ska jag läsa igenom några papper som det står allt som jag ska göra till en uppsats i hemkunskap och idrott. Tog har jag ungefär sju veckor på mig, så det är rätt lugnt..

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0