Onsdag 16/9

Hej!
Skolan idag har varit lika rolig som vanligt. Och nej, jag tycker inte att själva skolämnena är roliga, jag har bara världens bästa vänner. Egentligen kunde jag åkt hem klockan tio över tolv idag för att vi slutade spanskan då, och efter spanskan så har vi lunch och sedan idrott och sist svenska, men idrotten kunde jag ändå inte vara med på för att jag har så fruktansvärt ont i knät, och svenskan behövde man inte gå på om man hade gjort en läxa. Men jag (och två tjejkompisar) stannade ändå kvar och pluggade i ungefär en halvtimme utav idrottslektionen, men sedan tröttnade vi på det och gick till korridoren och satte oss på en bänk och pratade. Sedan dog vi lite. HAHAHAH nejdå, men jag tänker inte berätta.. xd
I alla fall, sedan så satt vi och pratade med ett par klasskompisar, och dog lite till. HAHAHH XD shit, jag kanske inte ska göra er så nyfikna.. nej, jag ska sluta. Men vi satt i alla fall i korridoren och pratade med ett par klasskompisar. Sedan när dom skulle in på svenska lektionen så gick vi iväg och satte oss på¨en annan bänk utanför matsalen, sedan kom det ett par vänner och satte sig vid oss.
När jag sedan gick in till korridoren i högstatiet igen för att gå till mitt skåp så dog jag lite till. Ja just det ja, jag skulle sluta att göra er nyfikna.. haha. Men tillslut när jag lyckades andas igen så gick jag och Sofia till busshållsplatsen. Jag skulle hem och Sofia skulle till stan för att träffa en kompis. Och sedan när jag gått av bussen så skulle jag gå hem som alltid, men det kändes som att det var flera mil jag gick. Okej, det är rätt långt som jag går varje dag, men det kändes som ungefär 7 mil hem. Fast det tar egentligen ungefär en kvart, om man går normal takt.
Aoo, men nu ska jag plugga lite. Så vi hörs senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

BARA ETT TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-09-16 @ 17:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0