Måndag 28/9

Hejhej!
Skolan idag har varit bra. Efter skolan så tog jag och Sofia bussen till stan, gick och åt på TacoBar. Sen gick vi hem till mig en snabbis innan vi gick ner till stan igen för ett par ärenden som ni tyvärr inte får veta, haha ;)
Nu har vi i alla fall precis ätit kvällsmat, och satte oss precis vid datorn. Hon stannar här och tittar på Idol med mig ikväll. Fuck, vi skulle varit där ikväll om vi haft skjuts till Stockholm. Men tyvärr så hade vi inte det, och därför rök fyra biljetter. Snacka om att jag kommer vara skapligt ledsen när jag ser idol ikväll. Tänka lixom ''Jahopp där skulle jag varit''. höhö. Jaja, nu ska jag vara lite social. Vi hörs senare! :)

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0